Kampanie AdWords

0.00 avg. rating (0% score) - 0 votes

AdWords to system reklam oferowany przez firmę Google. Reklamy te są wyświetlane albo w wynikach wyszukiwania w wyszukiwarce albo w witrynach, które umieszczają u siebie reklamy w systemie AdSense. Reklamy te mają kilka zalet i dlatego powinny być poważnie brane pod uwagę przez firmy, które chcą zdobyć nowych klientów.
Zalety reklam tego typu to przede wszystkim ich ogromny zasięg. Ponadto, wyświetlają się one albo na słowa kluczowe (w wyszukiwarce) albo kontekstowo (w witrynach). Tym samym docierają do użytkowników potencjalnie zainteresowanych produktem. Ponadto, kampanie AdWords można też kierować pod kątem innych parametrów, jak wiek, płeć czy miejsce zamieszkania. Co istotne, w reklamach AdWords zleceniodawca reklamy płaci dopiero za faktyczne kliknięcie w reklamę, gdyż są one oparte na systemie PPC, czyli pay per click. Dzięki temu opłata jest pobierana dopiero, gdy internauta znajdzie się na reklamowanej stronie. Z racji tego, że narzędzie do reklam AdWords jest dosyć skomplikowane, warto kampanie AdWords zlecić profesjonalnej firmie, która zatrudnia fachowców i posiada odpowiednie certyfikaty.

Starsze artykuły tematyczne:

About the author