Stojaki reklamowe

0.00 avg. rating (0% score) - 0 votes

Skuteczna reklama prowadzi do zwiększenia sprzedaży produktów czy usług oferowanych przez firmę. Reklama taka jest prowadzona różnymi drogami. Jednym z pomysłów są stojaki reklamowe. Popularnie zwane są potykaczami i ustawiane w miejscach, gdzie przemieszcza się dużo ludzi. Potykacze mają liczne zalety. Przede wszystkim są mobilne, gdyż ze względu na prostą budowę łatwo je złożyć i przenieść w inne miejsce zwiększając tym samym krąg osób, do których dociera reklama. Stojaki reklamowe mogą być jedno lub dwustronne (zależnie od tego, jak dużo materiałów chcemy w nich wyeksponować), bywają też takie z ciężką, wypełnioną wodą podstawą, czy z zamontowanym koszyczkiem na ulotki lub daszkiem na logo firmy. Stojaki reklamowe, które mają stać na zewnątrz budynku są wodoodporne, z wywierconymi otworami służącymi do odprowadzania wody w czasie opadów atmosferycznych. Do tego mają one folię anty refleksyjną z filtrem UV, by nie doprowadzić do wyblaknięcia plakatów reklamowych od światła słonecznego.

Starsze artykuły tematyczne:

About the author